پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

نامه های بچه ها به خدا

تامل در این جملات دریایی از خداشناسی پاک و معصومانه جلو چشامون میاره


از ترجمه کتاب : نامه های بچه ها به خدا

تحلیل کودکان از خدا


* لازم نیست که نگران من باشی. من همیشه دو طرف خیابان رو نگاه می کنم.


*فکر می کنم دستگاه منگنه یکی از بزرترین اختراعات تو باشه.


*اسم من سیمونه. اسمم از انجیله. هشت سال و نیم دارم. ما در خیابون پارک زندگی می کنیم. یه سگ دارم که اسمش باستره. یه همستر کوچولو داشتم که از خونه بیرون رفت و فرار کرد. من برای سنم کوچیکم هستم. سرگرمی های من شنا، بولینگ و مطالعه است. من یه آزمایشگاه کوچیک یه کلکسیون سکه و یه کلکسیون ماهی های استوایی دارم. در حال حاضر سه نوع از اونا رو دارم. خوب فکر می کنم که خیلی حرف زدم. خداحافظ

 
* بعضی وقتها بهت فکر می کنم حتی وقتی دعا نمی کنم.


*شرط می بندم که برای تو خیلی سخته که به همه آدمها در همه جای دنیا عشق داشته باشی.


*خانواده ما فقط از ۴ نفر تشکیل شده و من هیچ وقت نمی تونم این کارو بکنم.


*از همه آدمهایی که برای تو کار می کنند پتروس و یوحنا رو از همه بیشتر دوست دارم.


*اگر روز یکشنبه توی کلیسا رو نگاه کنی بهت کفشای نوام رو نشون می دم.


*من داستان چانوکا رو از همه داستانهای دیگه بیشتر دوست دارم. تو واقعا داستانای قشنگی سر هم کردی.


*دلم میخواد نهصد سال زندگی کنم، مثل شیث که توی کتاب مقدس درباره اش نوشته شده.


*دوستت دارم ،حالت خوبه؟ من خوبم، مادرم پنج دختر و یک پسر داره، من هم یکی از اونا هستم.


*از زمانی که راجع به تو شنیدم دیگه احساس تنهایی نمی کنم.


*ما خوندیم که توماس ادیسون روشنایی رو اختراع کرد اما توی مدرسه دینی می گن که تو اینکار رو کردی. پس شرط می بندم که ادیسون فکر تو رو دزدیده.


*اگر تو نمی گذاشتی که دایناسورها منقرض شوند ما دیگر کشوری نداشتیم. تو کار درستی کردی.

 
*خدای عزیزم این یک شعر است:
دوستت دارم
زیرا که به من داده ای
هر آنچه برای زندگی
به آن نیازمندم
اما آرزو دارم
به من بگویی
که چرا
مرا چنان آفریدی
که باید بمیرم.


*معرکه است که تو همیشه ستاره ها رو در جای درستشون قرار می دی.
*آدمای بد به نوح می خندیدند و می گفتند که تو احمقی که در زمین خشک کشتی می سازی. اما او خیلی باهوش بود چون شیفته تو بود. این همان کاریست که من می خواهم بکنم.


*فکر نمی کنم که هیچ کس می تونست بهتر از تو خدایی کنه. فقط خواستم که تو اینو بدونی اما من این حرفو به این خاطر نمی زنم که تو خدا هستی.


*من فکر نمی کردم که نارنجی و ارغوانی بهم بیاد، تا وقتی که غروب خورشیدی رو که روز سه شنبه ساخته بودی دیدم. دمت گرم.


*من بهترین کاری رو که از دستم بر میاد انجام میدم.

برگرفته از نوشته ی گروه _Iranian_Girls_

نظرات 8 + ارسال نظر
هپلی یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:04 http://happali.blogsky.com

سلام همسایه عزیز

خوشحال شدم که با وبلاگتون آشنا شدم

مطابله جالب و جدیدی داره

درواقع میشه گفت متفاوته

بازهم بهتون سر میزنم

یاحق

دوست یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:08 http://romandost.blogfa.com

سلام
جالب بود
برایتان آرزوی توفیق دارم

کامبیز یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:32 http://kambiz-64.blogsky.com

سلام
پست جالبی بود. من هم آپ کردم.
فعلا بای...

محسن دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 00:36

سلام پریا خانم
من محسن هستم و دبیر آموزش و پرورش
تهران گرافیک خوندم
اتفاقی به وبلاگتون برخوردم
جالب بود از یه جهت خاص
اون هم اینکه اسم دختر کوچولوی من هم پریا است
تازه می ره تو ۹ ماهگی
خیلی ناز و ملوسه
تو فکر یه وبلاگ خوشگل براش هستم
درستش کردم ادرس میدم ببینین قربونش برم رو
خوشحال شدم از آشناییتون
موفق و پیروز و تندرست و نیک فرجام باشی
بازم بهتون سر می زنم

ممنون از نظرتون. خوشحال میشم بازم سر بزنید

هپلی دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 00:42 http://happali.blogsky.com

دوباره سلام همسایه

در مورد خردادی ها که اگه حوصله داشتی با هم یه گپ درست حسابی بزنیم

ولی در کل منم ارادته خاصی دارم به خردادی ها

توهین نشه به متولدین ماه های دیگه ولی فقط خردادی ها خردادی ها رو درک میکنن

یاحق

علی دایی دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 00:51 http://toroudshomal.blogfa.com

اسم شما وبلاگ نویس نیست اسم شما ها شعر نویسه

وبلاگ جایی هست برای نوشتن دل نوشته ها. پس هر کس میتونه هرچی میخواد بنویسه

لیلا دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 14:45 http://bagheasemoni.persianblog.ir

سلام پریا جونم خوبی منم خدا رو دوس دارم بابام می گه خدا بزرگه و مهربون به منم سر بزنی خوشحال می شم!

هپلی دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 15:38 http://happali.blogsky.com

خوب پس منم از خدا خواسته یه پایه پیدا کردم

هرچی گشتم آی دی پیدا نکردم ازتون

میخواین شما زحمت بکشین !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد