پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

قسمت اول خاطرات

به پیشنهاد دوست عزیزم نارسیس به یک بازی وبلاگی دعوت شدم با موضوع خاطرات دوران مدرسه که در چند پست قصد دارم بنویسم.

من دبستان آیین روشن بودم توی خیابون اختیاریه که هنوزم هست.اسم معلم کلاس اولم خانوم کیوانی بود. الان که فکر میکنم میبینم سر و کله زدن با بچه ها در اون سن واقعا کار سختی هست. خانوم کیوانی اون موقع آخرین سال تحصیلشون بود. نمیدونم بعد از حدود ۱۳ یا ۱۴ سال زنده هستند یا نه.اگه آره که ارزوی سلامتی و عمر زیاد. اگر هم نه که واقعا روحت شاد خانوم کیوانی. الفبای خوندن و نوشتن رو تو بهم یاد دادی که الان اینجا میتونم خاطراتم رو بنویسم. به نظر من نقش معلم های کلاس اول خیلی مهمه و کارشون سخت. پس درود به همه ی معلم ها مخصوصأ کلاس اول.

خاطره ی زیادی یادم نمیاد از کلاس اولم.ولی یادمه روز اول گریه نکردم و خیلی عادی رفتم مدرسه. شاید چون ۲تا خواهر بزرگتر از خودم داشتم و به قضیه آشنا بودم. فقط مشکلم از همون اول تا به امروز بیدار شدن از خواب بوده و هست و خواهد بود از نظر من ساعت ۱۰ صبح هم صبح کله ی سحره

نظرات 5 + ارسال نظر
محمود سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 00:36 http://donyaye-majazi.blogsky.com

سلام.بله.... شما را لینک کردم لطفا شما هم وبلاگ من را در وبلاگ خودتون لینک کنید....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 00:36 http://3aban.blogsky.com

سلام.


معمولا دختر ها باید سحرخیز تر از پسر ها باشند ! ...
(جسارت نباشه !.شوخی کردم)

من صراحتا اعلام میکنم خواب صبحم رو با هیچی عوض نمی کنم جز خوردن کله پاچه اونم از نوع مغز. به به

نارسیس سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:14 http://mynest.blogsky.com

سلام
این و راست گفتی که ساعت ۱۰ هنوز کله سحره...مشکل منم هست...خیلی دیر از خواب بیدار می شم...اینقده خوبه تا ساعت ۱۰ یا ۱۱ آدم بگیره بخوابه که نگو.
درود بر معلم های سال اول...
قسمت بعدی رو به روز کردی خبرم کن.

ایول می بینم که کثل خودم پایه هستی واسه خواب

محسن سه‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 19:23

سلام پریا خانم
بهترین خاطره ها مال دوران مدرسه هستش .
خیلی جالبه که الان با معلم کلاس اولم همکار هستم .
ایشون الان معاون دبیرستان هستن و دو ساله که باهاش همکار هستم . هنوز هم منو به اسم کوچیکم صدا می کنه .
یکی از بهترین خاطراتم هم اینه که چهار سال هم هست که با خانمم همکارم . البته من قبل از اون توی دبیرستان دخترانه بودم اون اومد و آشنایی و بعدش هم ...

خیلی خوبه. دیگه چی بهتر از این.هم خاومتون پیشتونن هم معلمتون. قدر این روزا رو بدونین

محمد مهدی قاهری یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:38 http://sabahonar.blogsky.com

سلام . نوشته های جالبی داری . بیشتر وقت بگذارید و مطالبتون رو زیادتر کنید . به ما هم سر بزنید . خدانگهدار

اگه درسها بزارن منم اینجا بیشتر میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد