پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

زشت و زیبا

 عید سعید قربان مبارک. امیدوارم شب یلدای قشنگی رو سپری کنید

  نه میشه باورت کنم ، نه میشه از تو رد بشم

 

  نه میشه خوب من بشی ، نه میشه با تو بد بشم

 

  نه دل دارم که بشکنی ، نه جون دارم فدات کنم

 

 نه پای موندنه منی ، نه میتونم رهات کنم

 

 نه میتونه توو خلوتش دلم صدا کنه تورو

 

 نه میتونم بگم بمون نه میتونم بگم برو

 

 کجا برم که عطر تو نپیچه توی لحظه هام

 

 قصمو از کجا بگم که پا نگیری توو صدام

 

 چه جوری از تو بگذرم تویی که معنی منی

 

 تویی که از منی اگر تیشه به ریشه میزنی

 

 نه ساده ای نه خط خطی نه دشمنی نه هم نفس

 

 نه با تو جای موندنه نه مونده راه پیش و پس

  آهنگ زشت و زیبا از احسان خواجه امیری ( آلبوم سلام آخر )

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بهارین شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 13:09 http://baharin.blogsky.com

سلام پریا جون
اگه ممکنه لینک کن
بعدا برات توضیح می دم

بله!

بهارین یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 http://baharin.blogsky.com

سلام
مرسی از لینک
خوش به حالت که اینهمه دوست داری
من تازه وبلاگ زدم و دوست دارم دوستای زیادی داشته باشم....

همه اولش دوستای کمی دارن. کم کم زیاد میشن!

محسن دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:28

؟؟؟؟؟!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد