پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

باز هم...

 دوباره نمی خوام چشمهای خیسم رو کسی ببینه

 

 یه عمره حال و روز من همینه ، کسی به پای گریه هام نمیشینه

 

 باز هم دلم گرفت و گریه کردم ، باز هم به گریه هام می خندم

 

 باز هم صدای گریه ام رو شنیدن ، همه به گریه هام می خندن

 

 دوباره یه گوشه می شینم و واسه دلم می خونم

 

 هنوز توو حسرته یه همزبونم ، ولی نمیشه باز اینو می دونم

 

 باز هم دوباره دلم گرفته ، دوباره شعرام بوی غم گرفته

 

 کسی نفهمید غمم چی بوده ، دلیل یه عمر ماتمم چی بوده

 

 دوباره نمی خوام چشمای خیسم رو کسی ببینه

 

 یه عمره حال و روز من همینه

 

 کسی به پای گریه هام نمیشینه............

                                                  ( محسن یگانه )

 

نظرات 2 + ارسال نظر
کامبیز پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 18:10 http://kambiz-64.blogsky.com

سلام
حالتون خوبه؟
ببخشید که دیر دیر بهتون سر میزنم. آخه امتحانات پایان ترم نزدیکه دیگه کمتر کانکت میشم.
شعر قشنگی رو انتخاب کردین.
من هم با یه شعر از حسین پناهی آپم.
خوشحال میشم بهم سر بزنید
فعلا...

بله.امتحانات نزدیکه. خود منم از چند روز دیگه تا یه مدت دیگه آپ نمیکنم

مرضیه جمعه 7 دی‌ماه سال 1386 ساعت 18:19 http://bittwiddler.blogsky.com

سلام.
خوب هستید؟

مناجات های خیلی قشنگی مینویسی..
امیدوارم موفق باشی.
.

به نام خدایی که امید ندارم جز به فضل او



و نترسم جز داد خواهی او را



و اعتماد ندارم مگر به گفته ی او



و نیاویزم جز به رشته ی او.



به تو پناه آرم ای صاحب گذشت از ظلم و عدوان



و از دگرگونی های دوران



و از پیشامدهای کوبان



و از گذشت عمر پیش از آمادگی و توشه گیری.



به تو راه جویم به سوی آنچه صلاح است



و به تو یاری یاری می جویم در آنچه پیرامون کامیابی و کامروا ساختن است



پس بگردان فردایم را بهتر و نیز پس از آن را بهتر از این ساعتم و این روزم



که به راستی همانا تویی آمرزنده و مهربان.

ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد