پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

قسمت ششم خاطرات

 خب رسیدیم به زمانی که من رفتم اول راهنمایی. مدرسه ی راهنمایی 

 سما ( شماره ی ۱ ) خیابان شریعتی- بالاتر از پل رومی- نرسیده به

 تجریش-کوچه ی نبوی.

 شاید به جرئت بتونم بگم بهترین خاطراتم از این دوران شروع میشه

 و بهترین دوستانم که از خیلی ها دیگه خبر ندارم و شاید با آوردن

 اسمشون اینجا بتونم پیداشون کنم. اسامی برخی از دوستان ۳ سال

 راهنماییم عبارتند از:

 هانیه صادقی ، سارا هنر دوست ، لیلا میر دانش ، فاطمه تاجر ،

 صفورا طاهر رحیمی ، شهرزاد حلاج پور ، شیرین تابان منش ،

 آذین غدیریان ، یاسمن دنیا گرد ، نیکو شیدفر ، مهناز شوندی پور ،

 سارا ملک خانی ، مهسا رییسی ، ساغر حاذق حقیقی ، شیما دهقان ،

 نازنین هاشمی ، شیما گل محمدی ، ساناز فرامرزی ، نرگس آقاربی ،

 مرجان شمشیرگران ، مریم محمدی ، هدی فهام ، سحر فرهنگ زاد ،

 سارا بوجاریان ، مونا علیزاده .

کل ۳ سال دوره ی راهنمایی هر مقطش ۲ تا کلاس داشت . الف و ب

 و از این اسامی بالا یه عده کلاس الف میوفتادن یه عده هم کلاس ب

 ولی خب بچه های هر دو کلاس باهم دوست بودن. البته به لیست این

 اسمها باید حدود ۱۰ نفر دیگه رو هم اضافه کرد که حضور ذهن

 خوبی نداشتم تا اسم ببرم. از بین این همه میدونم که مریم محمدی

 رفته امریکا و مهناز شوندی پور رفته انگلیس و گاهی با هم ارتباط

 داریم و داره دارو سازی میخونه. سحر هم تا ۲ سال پیش ازش خبر

داشتم.

 از این مقطع شروع کردم والیبال بازی کردن و تا ۷ سال تقریبا در

 سطح بالا ادامه دادم.یادم میاد سر زنگ کامپیوتر موشک درست

 میکردیم و کلی می خندیدیم.عجب روزایی بود.

 

نظرات 9 + ارسال نظر
ابتین سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 19:05 http://pariyakermani.blogsky.com/

پریا جون من لینک وبلاگت رو به لینکای وبلاگم اضاف کردم.

[ بدون نام ] شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 20:28

بد بد بد .خیلی بدی!هرروز میام سر میزنم که جوابم رو داده باشی

خوب خوب خوب! خوشحال میشم سر بزنید بازم اما خوش اخلاقتر

ساناز فرامرزی چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 00:03

ساعت ۱۲ شبه.با دوستام داشتیم اسم خودمون رو توی اینترنت چک می کردیم که اسم خودم رو دیدم.خیلی خوشحال شدم.برام ایمیل بزن خوشحال می شم خبری ازت داشته باشم.
دوست همکلاس قدیمی:ساناز


نیکناز یکتا و فاطمه عبادی هم من یادم بود.

بهت ایمل زدم ساناز جون

نازنین پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:40

سلام خوبید
من فکر میکنم که یکی از این دوستان شما در راهنمایی را میشناسم اگر خواستید میتونم تلفنش را بدم
فردا میام که ببینم جوابت چیه عزیزم

سلام.من مدت زیادی نشد که بیام.کی رو میشناسین؟ خوشحال میشم اگه بگین

سارا هنردوست جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:24

سلام دوست جون پریا جون
خوبی؟ سلامتی؟ دانشجویی؟ منم خیلی خاطره دارم از تو و بقیه و یکی از بهترین دوران زندگیم همون دوران راهنمایی مونه ، منم خوبم، خواهرم نرگس وبلاگ تو پیدا کرده و خیلی سلام می رسونه، من درگیر پایان نامه ام هستم و خیلی خوشحال شدم یکی از دوستای قدیمیمو پیدا کردم ،راستی پیتزا چوبیز یادته، یادته ساناز چقدر شیطون بود ، خانم حریری خیلی گیر بود ، و زنگ های زبان شکوه همش بیرون از کلاس بودیم ، و اینکه من و لیلا همش قورباغه می کشیدیم

بهم میل بزن بهم شماره بدیم و باهم حرف بزنیم
بوس...................... سارا

شیرین تابان منش سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:44

سلام پریاااااااااااااا خوبی دوستم منم شیرین.داشتم اسم خودمو searchمیکردم اینو پیدا کردم امیدوارم به اینجا سر بزنی و پیامم رو ببینی دوست عزیزم .راستی اگر تو facebook هستی بیا ببینمت وکلی خوشحال شدم عزیزم

دوستم برات ایمیل زدم

shirin چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:32

salllam manam shirin taban manesh khoooobi pariya?

................................ جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:08 http://www.moallemo-shagerdesh.blogfa.com

سلام خوبین؟
وبتون خیلی قشنگه
یه سری هم به وب من بزنین
نظر یادتون نره
منتظرم
التماس دعا[لبخند]

....................... شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 18:33

ایول خیلی باحال بود ولی منم این مشکل رو با صبحه زود بلن شدن دارم خیلی بده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد