پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

برج العرب

اینم یه سری عکس از هتل ۷ ستاره ی برج العرب دبی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگرفته از گروه Marshal-Modern

نظرات 9 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:28 http://delle.blogsky.com

سلام
اومدم به پاسه نظرات خوشگلت یه هدیه بدم و برم و بگم که شما از اولین کسای هستی که این هدیه رو از من میگیره گفتم از اولین کسا به خاطر این که کسی به جز من نمی تونه این شکلکارو ارسال کنه اخه بلاگ اسکای فعلا این شکلکارو برا وبلاگ مدیران قرار داده ولی من اینارو برا دوستان خودمم ارسال می کنم با روش ساده ای که فعلا لو نمیدم تا بعد البته این تمام شکلکا نیست بهترینشونه البته با یه کم ...
پس این شکلکا تقدیم به تو ای دوست مهربانم




به امید دیدار

مرسی مرسی مرسی محمد جان. واقعا به من لطف داری و خیلی خوشحالم میکنی که بهم سر میزنی.از هدیه ی بی نظیرتم ممنون.

کامران یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:30

salam,khobi?kheilii bahalee,vaghean chi sakhtan.be nazaram avali ke nama az balas az hamashoon bahal taree,on baghal ke az bala malome hotele Jomeira e :D valii tosh ghashang bod,jaleb bod ;)TC

آره کامران. ولی خداییش برج العرب که اومد جمیرا رو زد کنار. یه زمانی واسه خودش شاخی بود الانم هست ولی در زیر سایه ی برج العرب.

[ بدون نام ] دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:38

سلام دوست عزیز جالبه این عرب های مارمولک خور بدون داشتن جاذبه های توریستی طبیعی و با بدترین اب و هوا بغیر از فصل زمستان با ایجاد جاذبه های توریستی مصنوعی و جذب توریست های خارجی تبدیل به قطب گردشگری وتوریستی منطقه وحتی جهان شدن اون وقت ما با این همه مناظر طبیعی و جاذبه های توریستی دیدنی و اب و هوای 4 فصل به قول معلم جغرافی دبیرستانمون انچه خدا به همه دنیا داده همه را یکجا به ایران بخشیده اون وقت ما در بیشتر شهرهایمان حتی 1 هتل عادی نداریم حتی حاضر نیستیم برای توریست ها استثنا قائل شیم و قانون داشتن حجاب را برای انها اجرا نکنیم مطمئنا این چیزی جز کفران نعمت نیست واقعا ادم متاثر میشه و دلش میسوزه

کاملا درست میگید. متاسفانه اونها انقدر جاذبه های توریستی رو زیاد کردن که درامد سالانه ی حاصل از جذب توریستشون انقدر زیاده که احتیاجی به پول فروش نفتشون ندارن!!!

بهارین سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 22:41 http://baharin.blogsky.com

سلام پریا جون
وایی چه عکسای خوشکلی
من رو موبایلم یه دونه تم برج العرب داشتم ولی دیلیتش کردم...حالا پشیمونم...چون خیلی قشنگ بود...
این عکسا هم که دیگه محشرن...دست سازنده این برج درد نکنه! و البته دست کسی که عکسا رو گذاشت تو این وبلاگ!!!!

آره بهارین جونم واقعا هتل قشنگی هست. بیخود نیست که ۷ستاره شده. مرسی از نظرت عزیزم

بهارین سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 22:47

راستی پریا جون این قالب به هم ریخته شده...تمام منوی وبلاگت رفته پایین...قالبت و اگر ممکنه درست کن...
اینجوری بهتره ها؟وبلاگت زیباتر می شه با وجود منو

مرسی دوست عزیزم که به این نکته اشاره کردی و خوشحالم که انقدر به وبلاگم توجه میکنی. قالب رو عوض کردم. امیدوارم این خوب باشه. همیشه از نظراتت خوشحال میشم. بازم مرسی

محمد چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:29 http://delle.blogsky.com

سلام خوبی عزیز
می دونی اپ کردم با یه چیز جدید می پرسی چی بیا خودت متوجه میشی و شایدم کلی خوشحال البته این یه پیش دستیه ها بیا متوجه میشی و شایدم یه کم تعجب کنی
اره عزیز بیا که منتظرتم
یادت باشه این مخصوصه بو بچ بلاگ اسکای هست و منم فقط این بچه هارو به وبلاگم دعوت می کنم پس بیا تا این خبر از دهن نیوفتاده
به امید دیدار

مرسی محمد جان از حضورت.اومدم که سر بزنمممممممممممم

مرتضی پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 http://www.kaboose-tanhai.blogsky.com

سالروز رحلت جانگدازپیامبرگرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)

وشهادت جانسوز کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)

بر عموم مسلمانان جهان تسلیت باد

سلام خوبی
آپم منتظر حضوره گرمت

من هم به شما این ایام رو تسلیت میگم. مرسی از حضورتون.

بهارین شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:44 http://baharin.blogsky.com

سلام پریا جون
خوبی؟
من عاشق شعر کوچه هستم...خیلی زیبا و با احساسه...
دستت درد نکنه
راستی قالب نو مبارک...

مرسی بهارین عزیز. خوشحالم که خوشت اومده. من هم این شعر رو واقعا دوست دارم.

مرتضی یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 22:53 http://www.kaboose-tanhai.blogsky.com

سلام کجایی میام نیستی
چرا آپ نمیکنی

من آپ نمیکنم؟؟!!!!!!!! نمیدونم دیگه چطوری باید آپ کنم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد