پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

خاکسترم نکن

  من بی تو هیچم تو باورم نکن

  خیسم ز گریه تنها ترم نکن

  عاشق نبودم تا با تو سر کنم

  آتش نبودم خاکسترم نکن

  اگه عاشقت نبودم

  اگه بی تو زنده بودم

                 تو بمون که بی تو غصه می خورم

  اگه دل به تو نبستم

  اگه این منم که هستم

                 ولی از هوای گریه ات پرام

 اگه شکوه دارم از تو

 اگه بی قرارم از تو

                تو بمون که آشیانه ام تویی

 به هوایت ای ستاره

 به تو می رسم دوباره

                اگه عاشقم بهانه ام تویی

 دل کنده بودم از هم زبونیت

 پنهون نکردی از من نشونیت

 من پا کشیدم از عهد بسته ام

 تو پا فشردی به مهربونیت

 اگه همزبون نبودم

 اگه مهربون نبودم

              چه کنم این دل شکسته رو

 اگه سرد و مرده بودم

 اگه پر نمی گشودم

              به تو بستم این دو بال خسته رو

اگه شکوه دارم از تو

 اگه بی قرارم از تو

                تو بمون که آشیانه ام تویی

 به هوایت ای ستاره

 به تو می رسم دوباره

                اگه عاشقم بهانه ام تویی

                                           (محسن یگانه)

 

نظرات 2 + ارسال نظر
داوود تیام پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 http://www.davoodtiam.blogfa.com

دوست دارم با تو در عطر گل ها باشم دوست دارم باتو در سکوت شبها باشم دوست دارم باتو لبخند بزنم خیلی دوستت دارم

ممنون از جمله ی زیبای شما

ملودی عشق سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 21:20 http://just-melody.blogsky.com/

شعر عجیبیه

محسن یگانه را می شناسم

اما نشنیده بودمش

یه جورایی تمامش حرف هاییه

که یه مسافر قبل رفتن بهم زد

با نگاهش

با چشم های عاشقش

آره منم این شعر و روزی ۱ بار حداقل گوش میدم. نمیدونم شاید حرف های منه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد