پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

این نیز بگذرد

ای دل غم جهان مخور این نیز بگذرد

 

دنیا چو هست بر گذر این نیز بگذرد

 

گر بند کند زمانه ، تو نیکو خصال باش

 

بگذشت از این بسی به سر ، این نیز بگذرد

 

یک حمله پای دار که مردان مرد را

 

بگذشت از این بسی بهتر این نیز بگذرد

 

ابن یمین ز موج حوادث مترس از آنک

 

هرچند هست با خطر این نیز بگذرد

    

                             ( ابن یمین )

نظرات 10 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:09 http://downloadha1.blogsky.com/

سلام
خیلی خوب و زیبا
فقط نمیدونم چرا من فونتها رو خیلی خیلی بزرگ میبینم . مشکل از منه ؟ خواهشن یه چکه کوچیک کنید ...
خیلی خوشحال میشم به ما هم سر بزنید

سلام.ممنون که سر زدین.
والا من همیشه نوشته هامو چک میکنم از نظر من که فونت مشکلی نداره ولی اگه بقیه ی دوستان این نظر رو خوندن بگن که فونت نوشته های من چطوره که اگه مشکلی هست بر طرف کنم.

ملودی عشق جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 15:20 http://the-melody-of-love.blogsky.com/

آره

همیشه همه چیز بگذرد

اما واقعا می شه آسوده بود

می شه نخندید و گریه نکرد

نه نمی شه

چون کسایی که واقعا نخندن و گریه نکنن

ادم نیستن

تکه سنگ هایی اند که از سر اجبار

تو دامان طبیعت جا موندن

نمیشه آسوده بود ولی میشه زیر لب با خودت مدام زمزمه کنی این نیز بگذرد.حتی بین خنده ها و گریه هات بدونی که اینم نیز بگذرد....

ملودی عشق جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 15:23 http://the-melody-of-love.blogsky.com/

یادته بهم چی گفته بودی راجع به خوب بودن

که دست خودمونه خوب باشیم
و آدم ها نسبت به این که چه طور باشیم مارا به یاد میارن


نه موافق نیستم

اگه بخوای واقعا خوب باشی

تعداد کسایی که ازت متنفرن بیشتر از وقتیه که بخوای بد باشی

!!!


باور کن همیشه همین طوره

حداقل من غیر این ندیدم

اما آرزو می کردم اون طور که تو گفتی باشه

بادام تلخ شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 http://white-black.blogsky.com

سلام پریای عزیزم
خوبی؟
چقدر به این جمله احتیاج دارم!
حالا میفهمم اون حاکم چرا این جمله رو روی اون انگشتری حک کرده بود
--------------------
چی شد چرا آرزو هاتو ننوشتی؟

جواب در وبلاگ خودت بنا به درخواست خودت

بهارین یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 14:18 http://baharin.blogsky.com

سلام پریا جون
چه طوری؟
این شعر واقعا زیبا بود...و اگر اجازه بدی با اسم منبع تو وبلاگم استفاده کنم...راستش شعر ها و داستان هایی که از نظرم فوق العاده است تو داستان ها و شعر های برگزیده وبلاگ می ذارم تا همیشه داشته باشمشون...و اینکه دقیقا بدونم از کجا هم برداشتم اسم منبع هم می نویسم تا یه وقت خدای ناکرده دزدی نشه...
اگر موافق هستی بهم بگو...تا از نظرم حلال باشه که خیالم راحت تره.
موفق باشی

سلام بهارین جون
حتی اگه بدون اسم منبع هم بذاری مسئله ای نیست . به هر حال اصلی ترین منبع اسم شاعر هست. هروقت از مطلبی خوشت اومد با خیال راحت توو هرجا می خوای استفاده کن.
مرسی دوست خوبم که سر زدی.

هما یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 19:06

سلام امیدوارم خوب باشید به نظر من که اپ این دفعتون زیاد جالب نیست این شعر جناب ابن یمین یه جوریه با وجود اینکه غزله ولی من فکر میکنم ((این نیز بگذرد)) که ردیف شعره کارو خراب کرده البته من کوچکتر از اونم که بخوام از شاعر تقریبا نامی ایراد بگیرم ولی خوب دیگه.....

سلام
به نظر من در هر حالتی میشه از هرکسی انتقاد کرد چه برسه به شما که به نظر من خیلی بیشتر از این حرفها میفهمی. به هرحال جا داشت که جناب ابن یمین بیشتر از ایتنها توو وزن شعرش دقت کنه.

hamidel سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 21:01 http://hamidel.blogsky.com

ای خدای تنهایان و بی کسان وبی مونسان ای مخاطب اشنای دردهای نگفتنی اگر بنا است بسوزیم طاقتمان ده واگر بنا است بسازیم قدرتمانده ای محبوب جاودانی! اگر نبود غطر حضور تو در تعفن این لاشه های مردار چگونه تاب می اوردیم واگر نبود گرمای دستهای تو در این سرمای بی کسی چگونه سر میکردیم؟
........................
جااااااااااالب
-آمدی جانم به قربانت... منو یاده دبیر فیزیک سال۲دبیرستانم انداخت/آقا ۱بار امتحان داشتیم دیر رفتم حالا گییییر داده بود همین شعرم تا آخر خوند ول نمیکردن که-ریطی هم نداشت که /خدا حفظش کنه
-مرسی از تجدید خاطرت
-پیروز باشی

همچین بی ربطم نگفته دیگه!!

داوود تیام یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 18:35

سلام خوبی ممنون که بهم سر زدی
سوالی خوبی کردی اما منم مثل خودت نمی چی جواب بدم شرمنده

سلامممنون که سر زدی. جواب این سوال رو خیلی ها نمیدونن!!

دوست سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:08

اول سلام
دوم
شعر زیبا و با معنایست
درباره ابن یمین چند خطی می نوشتی بد نبود اوضاع احوالش شبیه خیلی از ما بوده بنویس درباره اش
متشکرم

سلام دوست عزیز
ممنون که نظر دادین.حتما در آینده ای نزدیک در مورد ابن یمین هم مطالبی خواهم نوشت .

روشنک یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 20:58

خیلی زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد