پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی

به خاطر نزدیک شدن به امتحانات زیاد وقت نمیکنم بیام واسه همین از دوستانی که دیر به دیر بهشون سر میزنم معذرت میخوام. آپ بعدیم ۲۳ خرداد هست یادتون نره سر بزنین چون واسه من یه روز ویژه هست

راستی از این به بعد اکثر چیزایی که که مینویسم دلیل داره.همین!!

 

همه عمر بر ندارم سر از این خمار و مستی

 

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی

 

تو نه مثل آفتابی که حضور و غیبت افتد

 

دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی

 

چه حکایت از فراغت که نداشتم ولیکن

 

تو چو روی باز کردی ، در ماجرا ببستی

 

نظری به دوستان کن که هزار بار از آن به

 

که تحیتی نویسی و هدیتی فرستی

 

دل دردمند ما را که اسیر تست یارا

 

به وصال مرهمی نه ، چو به انتظار خستی

 

نه عجب که قلب دشمن شکنی به روز هیجا

 

تو که قلب دوستان را به مفارقت شکستی

 

برو ای فقیه دانا به خدای بخش مارا

 

تو که زهد و پارسایی ، من و عاشقی و مستی

 

دل هوشمند باید که به دلبری سپاری

 

که چو قبلهایت باشد ، به از آن که خودپرستی

 

چو زمام بخت و دولت نه به دست جهد باشد

 

چه کنند اگر زبونی نکنند و زیردستی

 

گله از فراق یاران و جفای روزگاران

 

نه طریق توست سعدی ، کم خویش گیر و رستی

                   

                                ( سعدی )

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
بادام تلخ پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 http://white-black.blogsky.com/

سلام
چرا اینقدر مرموز میزنی؟
چرا همش معما میگی؟
نمیخوای به هیچکس دلیل حرفات رو بگی؟
حتی به من؟ D:
من دارم از فضولی میترکم هاااا ((:

جواب در وبلاگ خودت به درخواست خودت

هما پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:38

سلام پریا جان خوبی؟ارزوی موفقیت دارم برات در امتحانات .
من فکر نمیکنم ادمیزاد کاری رو بی دلیل انجام بده همه مطالب قبلی وبلاگت هم دلیل داشتند ممکنه علت و دلیلشون خیلی خاص و مهم نبوده ولی از حالا با دلیل خاصی مینویسی اینجوری بهتره حتما سعی میکنم روز ۲۳ خرداد سر بزنم

سلام هما جان.ممنون از حضورت
آره همه چی دلیل داره ولی بعضی وقتها دلیلهل خیلی دلیل میشن!! آدم توو بعضی چیزا به یه دید تازه میرسه. منتظرت هستم و باز هم مثل همیشه ممنون از نظرت.

محمد شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:02 http://delle.blogsky.com

سلام
خوبی عزیز
ببینم تو منو لینک نکردیه ها ! لینک کن تا منم تو رو بلینکم
می دونی پریا خانوم ما همیشه نوشته هامون دلیل داشته حتی زدن وبلاگ هامونم بدون دلیل نبوده حالا چی شده شما از الان تصمیم به این گرفتینه که با دلیل بنویسین نمی دیونم
در هر حال با این شعر شمام کلی عشق و حال کردیم
همه عمر بر ندارم از این خمار مستی که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی
به من سر بزنی خوشحال تر از همیشه خو.اهم شد
به امید دیادار

سلام.ممنونکه سر زدی. اگه توو لیست دوستانم رو نگاه کنی میبینی که من لینکت کردم با اسم محمد.خیلی وقت هم هست که توو لیست دوستانمی.تعجب کردم وقتی گفتی منو لینک نکردی هنوز.
به هر حال ممنون که سر میزنی.هروقت از این طرفا بیای من خوشحال میشم.

پریسا دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:09

های من دلیلش را میدانم

های نه تو نمیدونی.دلیلش اونی که تو فکر میکنی نیست

محمد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:14 http://delle.blogsky.com

بازم سلام
با این حساب کلی عذر خواهی بدهکارم
البته شاید منم لینک کرده باشم شمارو ولی با یه عنوان دیگه و الان یادم نباشه
ولی ایراد نداره دوباره هم با عنوان ژریا لینکت می کنم
این شعری رو هم که گداشته بودی کلی عالی بود
و طولانی و چمی دونم فکر کنم یه کشکولی از همه چیز بود
به امید دیدار

سلام
ممنون که سر زدی. بازم اینطرفا بیا

احمد - رایت الحب سکارا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:47 http://www.opm2.blogsky.com

سلام
خوبی
من هم امتحاناتم تموم شد تا تونستم بیام نت
شعر عم خیلی جالب بود
من هم اپم بدو بیا

سلام.ممنون که سر زدی

علی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 16:00

مطالب وبلاگتون خیلی عالیه

به امید هر چه بهتر شدن

ممنون از لطفتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد