پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

چند جمله

اینم چند تا جمله که در جاهای مختلف خوندم و حالا اینجا میذارم تا شما هم استفاده کنین. 

 

این دنیا عجیبه،تا مریض نشی برات گل نمیارن،تا گریه  

 

نکنی نوازشت نمیکنن،تا فریاد نکشی به طرفت بر نمیگردن 

 

تا نمیری نمی بخشنت!! 

...................................................................... 

 

زندگی کوتاهتر از آن است که به خصومت بگذرد و قلبها 

 

گرامیتر از آنند که بشکنند.فردا خورشید طلوع خواهد کرد  

 

حتی اگر ما نباشیم... 

....................................................................... 

 

سنگینی باری که خدا به دوش ما می گذارد آنقدر نیست  

 

که کمرمان را خرد کند بلکه آنقدر است که ما را برای دعا  

 

به زانو در آورد. 

....................................................................... 

 

زندگی هنر نقاشی کردن است بدون استفاده از پاک کن 

 

جوری زندگی کن که اگر به گذشته برگشتی نیازی به  

 

پاک کن نداشته باشی. 

....................................................................... 

 

عیوب دیگران را نباید با انگشت کثیف نشان داد

نگو

یادته حرفهای اولمونو همش از یکی شدن بود و بس 

 

از رفتن تا آخر خوندن و با همدیگه رسیدن بود و بس 

 

حرف دلهامونو میرسوندیم به خدایی که خالق عشقه 

 

میخواستیم اون همصدایی باشیم که تا ابد عاشق عشقه 

 

نه نه نه نگو دیگه نگو راهی واسه من و تو نمونده  

 

نه نه نه نگو دیگه نگو ما رو غم به آخر خط رسونده 

 

نه نه نه نگو دیگه نگو با هم زندگی جهنمه 

 

نه نه نه نگو دیگه نگو که جدایی تموم شدن غمه 

 

ولی دیدی از یادمون رفت قول و قرار عاشقونه  

 

حالا حرفمون فقط اینه کی باید یره کی بمونه 

 

حالا من موندمو شبهای بی تو حالا تو موندی و غم تنهایی 

 

حالا منم و عطر تو و خاطره ها تو و اشک و سکوت و بی صدایی 

 

اینجا منم دلتنگ دیدنت اونجا تو پشیمون و غم زده 

 

خودت ببین لجبازیمون چطور بین من و تو رو بهم زده 

 

                               ( شعر از گروه آریان )

پیاده

توی رگبار سیاهی حسم انگار تازه مونده 

 

اون نگاه سردت اما قلب گرممو سوزونده  

 

من نگام ساده بود اما قلبتو ساده ندیدم 

 

جز فریب و حس غربت من از عشقمون نچیدم 

  

 تو نخواستی تا همیشه قدر بودن رو بدونی  

 

سرنوشت ما همین بود من و تو تنها بمونیم 

 

حالا جز چیک چیک بارون کسی اینجا آشنا نیست 

 

وقت تلخ رفتن باز دیگه اینجا جای ما نیست 

 

من و بارون توو خیابون داریم از فردا میخونیم 

 

که دوباره نکنه ما تنها بمونیم 

 

اشک چشمهامو میریزم پشت پای تو عزیزم 

 

تا شاید یه روز دوباره عشقو توو نگات بریزم 

 

وقتی که توو پیچ جاده آخرین نگاتو کردی 

 

دل من یه لحظه لرزید فکر میکردم بر میگردی 

 

فکر میکردم جای عشقت کینه توو صدام بمونه 

 

از تو و نگاه آخر از من و موندن بخونه 

 

بعد از اون خدانگهدار زندگیم تیره و تاره 

 

ولی عشقت توی سینه ام تا همیشه موندگاره

 

    

 

 

با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز 

 

مدت نسبتا زیادی که نتونستم بیام و مطلب جدیدی رو  

 

بنویسم به این دلیل که یه عمل آپاندیس حاد رو انجام  

 

دادم و هنوز هم در دوران نقاهتم.فقط اومدم عید فطر رو  

 

به همه ی شما دوستان تبریک بگم و آرزوی سلامتی برای  

 

همه داشته باشم.انشالاء به زودی بر میگردم.