پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

چند جمله

اینم چند تا جمله که در جاهای مختلف خوندم و حالا اینجا میذارم تا شما هم استفاده کنین. 

 

این دنیا عجیبه،تا مریض نشی برات گل نمیارن،تا گریه  

 

نکنی نوازشت نمیکنن،تا فریاد نکشی به طرفت بر نمیگردن 

 

تا نمیری نمی بخشنت!! 

...................................................................... 

 

زندگی کوتاهتر از آن است که به خصومت بگذرد و قلبها 

 

گرامیتر از آنند که بشکنند.فردا خورشید طلوع خواهد کرد  

 

حتی اگر ما نباشیم... 

....................................................................... 

 

سنگینی باری که خدا به دوش ما می گذارد آنقدر نیست  

 

که کمرمان را خرد کند بلکه آنقدر است که ما را برای دعا  

 

به زانو در آورد. 

....................................................................... 

 

زندگی هنر نقاشی کردن است بدون استفاده از پاک کن 

 

جوری زندگی کن که اگر به گذشته برگشتی نیازی به  

 

پاک کن نداشته باشی. 

....................................................................... 

 

عیوب دیگران را نباید با انگشت کثیف نشان داد

نظرات 5 + ارسال نظر
بهارین دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 http://baharin.blogsky.com

سلام پریا جون
ممنونم اومدی
این جملات و خوندنم ولی یادم نمی آد برات نظر گذاشتم یا نه...
به هر حال زیبا بود...سومین جمله واقعا جالب بود...در واقع همینجور هم هست....امتحانات خدا اونقدر سخت نیست که ما رو نیست و نابود کنه....فقط به ما کمک می کنه رو به سوی خالق خودمون بیاریم و دست نیاز به درگاهش بلند کنیم...
موفق و پیروز باشی دوست من...

مرسی بهارین جون از نظرت.امیدوارم لطف خدا همیشه شامل حالمون باشه

پریسا سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 19:29

های شاخ دار
ببین تو نمیتونی من دور بزنی
مثل اینکه یادت رفته من خودم این چیز ها
راکهنه کردم.

حالا ببین!!!

بهارین چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 14:10 http://baharin.blogsky.com

سلام باز هم
منم با یه سری عکس آپ کردم
منتتظرت هستم.

احمد - رایت الحب سکارا چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 15:45 http://www.opm2.blogsky.com

سلام پریا
ماشالله همه مجله رو نقل کردی
بی خیال بگذریم
من اپم ممنون میشم اگه یه سری به من بزنید
من هم یه مطلب جالب از یه مجله رو نقل کردم

نه این تازه ۲ صفحه از مجله بود که خودمم کلی تغییرات دادم بهش. ممنون که اومدی.

علی کرمی چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 http://dardedoran.blogsky.com

سلام منو به اسم درد دوران لینک کنید من شما رو به چه اسمی لینک کنم؟<

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد