پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

آیا میدانستید....( قسمت اول )

آیا میدانستید که ... ( قسمت اول )

 

چشمهای شتر مرغ از مغزش بزرگتر است. 

 

پوست کف دست و کف پا هیچ وقت برنزه نمی شود. 

 

هیچ کاغذی را نمی شود بیش از ۷ بار تا کرد. 

 

 برج ایفل در سرما و گرما در اثر انقباض و انبساط حدود ۱۵ سانتیمتر کوچک و بزرگ می شود.       

 

اگر ۲ هزار بار اخم کنید روی پوستتان یک چروک پیدا می شود .  

 

۹۵ درصد نمک های جهان صرف تولید شیشه و صابون می شود و تنها ۵ درصد نمک ها در غذا مصرف می شوند. 

 

فک گربه به چپ و راست حرکت نمی کند.فقط بالا و پایین می رود. 

 

خوک ها نمی توانند به آسمان نگاه کنند. 

 

الفبای مردم هاوایی ۱۲ حرف است. 

 

پولی که ماکل جردن ، سالانه برای پوشیدن لباس های مارک نایک میگیرد از مجموع حقوق سالانه ی همه ی کارگران کار خانه های لباس نایک در مالزی بیشتر است. 

 

خرس های قطبی چپ دست هستند. 

 

یویو قبل از آنکه اسباب بازی شود در فیلیپین وسیله ی شکار بود .  

 

زبان کوچک نهنگ آبی از زبان کوچک فیل سنگین تر است. 

 

بهترین شناگران توانسته اند ۴/۶ کیلومتر در ساعت شنا کنند در صورتی که ماهی ها به راحتی ۱۰۹ کیلومتر در ساعت شنا میکنند. 

 

                     ادامه دارد........

نظرات 7 + ارسال نظر
ب یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 20:39

سلام دوست خوبم
مطالب جالبی بود.
منتظر بقیه اون هستم.
پیش منم بیا خوشحال می شم.
دوست تو بهارین

سلام بهارین جون
ممنون که اومدی حتما بهت سر می زنم دوست خوبم.

محسن جمعه 24 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 14:48 http://medadb6.blogfa.com

عرض سلام و خسته نباشید خدمت خواهر خوبم پریا خانم .
من علاقه خاصی به اسم پریا دارم . آخه اسم دختر کوچولومه .
تعریف نباشه اما من هیچ وقت فکرشو هم نمی کردم خدا یه دختر به این نازنینی بهم بده .
خیلی دوست دارم براش یه وبلاگ زیبا بسازم .اما از بس سرم شلوغه وقت نمی کنم. البته یکی ساخته بودم که اونم ول کردم .
اما انشالله اینده نزدیک این کار رو می کنم .
وبلاگ بنده هم یه سری بزنین . البته به زیبایی و قشنگی وبلاگ شما نیست . با اینکه خیلی تو نت هستم اما وقت نمی کنم سر و سامان بدم بهش .
از مطالب زیباتون هم برای نشریه ای که برا کانون کار می کنم استفاده می کنم . ببخشید مزاحمت شدم . بازم مزاحمتون می شم .
موفق و نیک فرجام باشید / بهشت نصیبتون / م حسین نژاد

سلام.امیدوارم خدا دخترتون رو همیشه براتون حفظ کنه.ممنون که سر زدین.

علی کرمی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 23:54 http://dardedoran.blogsky.com

ممنون از سرزدنتون منو با اسم (درد دوران) لینم کنید و برا من هم بنویسید که به چه اسمی لینکتون کنم موفق باشید

عرفان شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:36 http://rowiri.blogfa.com

سلام ممنونم که به وبلاگ من سر زدی بازم از این کارا بکن
جواب سوالت:
این مسابقات نمایشی نیست ولی یه سری قوانین خاص داره مثلا در بعضی از مسابقات خاص وقتی تایم قانونی مسابقه تموم میشه اولین کسی که بتونه فینیشر خودشو اجرا کنه برنده میشه حتی اگه این فینیشر یه فن ضعیف هم باشه طرف مقابل مجبوره که پین فال بشه و هیمن ممکنه که باعث بشه که مسابقه نمایشی به نظر بیباد.

وبت خیلی عالیه بازم به من سر بزن خوشحال میشم

علی کرمی چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:01 http://dardedoran.blogsky.com

پریا خانوم من هم شما رو لینک کردم موفق باشی عزیزم

فرشاد پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 00:11 http://www.niuniu.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورت
انشاالله که امتحانات با موفقیت سپری بشه
بازم سر بزن
فعلا

فرشاد سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 http://www.niuniu.blogfa.com

آپیدم
بدو بیا عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد