پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

سلام به همه دوستان خوبم.می دونم که غیبتم طولانی شده. طی چند روز آینده با ادامه ی مطلب مثلث برمودا آپ می شم. مرسی از همه ی کسانی که در این مدت به من سر زدن.طی چند روز آینده به همتون سر می زنم و جواب محبت هاتون رو میدم.

نظرات 5 + ارسال نظر
mehran چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 http://www.oxinads.com/?a=1878

چنانچه دارای سایت یا وبلاگ هستید می توانید با عضویت در سیستم اکسین ادز اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان بر روی تبلیغات تا سقف 800 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شما به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها می شود مبلغ 50 ریال از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد

ستاره چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:43

ممنون از مطالب خوبتون!
موفق تر باشین!

ب چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 17:14

سلام پریا جون...
من بعد از مدت ها بر گشتم...
تو هم زود بیا که دلم برات تنگ شده دوست خوبم...
موفق باشی
بهارین

بربادرفته یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 http://barbadrafte999.blogfa.com

در بستر تنهایی
شب تا به سحر بیدار مانده بود
و من، غرق رویای شیرین دوست داشتنها
با هم بودنها
آسمان دلم پر ستاره بود
ماه در کنارم آرمیده بود
به هر کجا که می نگریستم
روشنایی بود و نور
تلاءلو مهتاب
آه رویای قشنگ با تو بودن
در سپیده دم بیداری
شب آرام
در کنار بسترم خوابیده بود


شعرای زیبایی نوشتن
وبلاگتونم زیباست

نوشته بودی نظر بدین خوشحال میشم
نظر دادم خوشحال بشی

امید سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 16:04 http://2ebalal.blogsky.com

وبلاگ توپی داری خوشهال شدم که سر زدی بهم.بازم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد