پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

با سلام خدمت همه ی دوستان 

می دونم که خیلی وقته آپ نکردم. راستش دانشگاه و امتحانات میان ترم وقت زیادی واسه آدم نمی ذاره با اینکه نزدیک امتحانات پایان ترم هست ولی سعی می کنم در اولین فرصت ادامه ی مطالب رو آپ کنم. مثل همیشه تشکر ویژه دارم از دوستانی که مرتب بهم سر میزنن.

نظرات 5 + ارسال نظر
1pars.com جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:52

بزگترین مجله اینترنتی و بزرگترین چت ایرانی
WWW.1PARS.COM

دروازه دات کام شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:06

سلام دوست گرامی
سایت دروازه آماده تبادل لینک با شما است . و مبلغ 15000 تومان برای دوستانیکه اقدام به تبادل لینک میکنند به عنوان هدیه در نظر گرفته است .
برای بهره برداری از این امکان پس از ثبت نام در سایت ، و قرار دادن لینک سایت دروازه ، طی ایمیلی به admin@darvazeh.com مشخصات خود و آدرس سایت یا بلاگتان را ارسال کنید .
موفقیت شما اعتبار ماست .

درســــــاااااا شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:00 http://dorsai.persianblog.ir

خواهش میکنم

احمد - رایت الحب سکارا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:45 http://www.opm2.blogsky.com

سلام پریا
جالب بود ولی تا حالا این اهنگشو پیدا نکردم
اگه ممکنه خودتون اهنگشو توی وبلاگتون اپ کنید ممنون میشم



راستی من هم اپم با یه پست کاملا واقعی (عشق مارمولک ها )

پری چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 14:58

خیلی خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد