پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

مثلث برمودا ( قسمت هفتم ) :

چه کسی راست می گوید ؟  

 

آمار ذکر شده درباره انسان ها ، کشتی ها و هواپیماهای فراوانی که به طور اسرار آمیز در این بخش از جهان ناپدید شدهاند کاملا بستگی به افرادی داشته است که کار تعیین مختصات محل ناپدید شدن ها و ثبت جزئیات آنها را انجام داده اند.حتی درباره وسعت منطقه هم اتفاق نظر قاطعی وجود نداشته است ، به گونه ای که گستردگی آن را از پانصد هزار مایل مربع تا سه برابر این میزان متغیر دانسته اند. عده ای جزایر × آزور × خلیج مکزیک و هند غربی را نیز در قلمرو این پهنه قرار داده اند.  

گروهی از پژوهشگران با جست و جوی وقایع تاریخی ، رد حوادث اسرار آمیز این منطقه از اقیانوس اطلس را تا زمان سفر های اولیه دریانوردان اروپایی و حتی کریستف کلمب پی گرفته اند . آنان در نوشته های خود از جلبک های طویل و غول پیکری که به صورت انبوه در دریای × سارگاسو × می رویند و کشتی ها را در دام خود گیر می اندازند صحبت کرده اند. افرادی نظیر × روزنبرگ × با اشاره به این که طی قرن گذشته بیش از پنجاه فروند کشتی و بیست فروند هواپیما به قعر  

آب های مثلث برمودا فرو رفته اند ، بر اساس آمار خاطر نشان کرده اند که تنها در سال ۱۹۷۳ گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا به بیش از ۸ هزار تماس کمک در منطقه پاسخ داده است .  

  ادامه دارد ...

مثلث برمودا ( قسمت ششم )

سلام به همه ی دوستان خوبم 

متاسفانه به خاطر بعضی مسائل مدت زیادی نتونستم بیام که امیدوارم از این به بعد بتونم به موقع آپ کنم.سال نو رو هم به شما عزیزان تبریک میگم و انشالاء که واسه همه سال خوبی باشه. با ادامه ی مطلب مثلث برمودا در خدمتتون هستم.

مثلث برمودا ( قسمت ششم ) :

علی رغم مستندات فراوان و حقایق شگفت انگیزی که درباره ی مثلث برمودا وجود دارد باید به این نکته نیز توجه داشت که ذهنیت کنونی مردم جهان در این باره ، نمونه تمام عیاری از هیاهو و هوچیگری صاحبان رسانه ها برای دامن زدن به علائق غریزی مخاطبان و شکل دادن به سوژه ای پر جاذبه برای جلب توجه عمومی بوده است. اختلاط و آمیختگی واقعیت با دروغ پردازی های بر آب . تاب ، در اینجا به حدی است که دستیابی به هسته های حقیقی داستان های نقل شده ، خود نیازمند پژوهش هایی پیگیرانه است. 

با توجه به این مطلب ، نظریات مختلفی درباره علل و عوامل وقوع این حادثه ارائه شده اند که طیف وسیعی از عقاید را در بر می گیرند. در یک سوی این طیف ، پژوهشگران شکاکی قرار دارند که کل ماجرا را ساخته و پرداخته ذهن نیرنگ بازانی می دانند که با دامن زدن به جهل مردم و علاقه مندی ذاتی نوع بشر به امور اسرار امیز ، چنین تصوراتی را شکل داده اند و در سوی دیگر ، کسانی هستند که در شرایط فقدان هرگونه مدرک و دلیل علمی قاطع ، تنها به حدس و گمان های فاقد اعتبار و عوام پسندانه متوسل شده اند که از میان می توان به دخالت موجودات فرا زمینی ، تاثیر بلور های جادویی بازمانده از تمدن گمشده اتلانتیس در کف اقیانوس اطلس ، دخالت سازمان های تحقیقاتی و جاسوسی مخفی ، فناوری های پیشرفته ضد جاذبه ، هیولاهای دریایی نا شناخته و ... اشاره کرد. 

اما اگر می خواهید بدانید چه کسی راست می گوید منتظر آپ بعدی باشید.