پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

مطلب پرید!!!

اومدم قسمت هشتم رو آپ کنم کلی هم نوشتم انتشار که کردم زد پایان زمان مجاز استفاده و رفت به صفحه وارد کردن نام کاربری. تا من باشم یه کپی قبل از انتشار از مطلبام بگیرم.خلاصه که امشب که نشد تا آخر هفته هم می دونم نمیشه ببینیم پس کی میشه که بشه !!!

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر دهنوی دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید. از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید.فقط قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و عضویت تان ملغی خواهد شد. اگر به مشکل برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم.

فرجی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:28 http://nazmfaragi.belogfa.com

سلام / وقت بخیر
یه پست جدیدتو وبلاگم گذاشتم که میتونید با اون بدون سرمایه گذاری درآمد خوبی داشته باشید.باحوصله تمام مطالبش رو بخونید . مطئنا پشیمون نمیشید .ممنون

سیروان جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:54 http://s-najafi.tk

سلام دوست گلم
وبلاگ خوبی داری بهت تبریک میگم
اگه وقت کردی یه سر بهم بزن تا همدیگرو لینک کنیم
مرسی...........

بهارین چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:41

سلام پریای عزیز
اشکال نداه پیش میاد...منتظر مطلب جدیدت هستم

سوته دل شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:20 http://kamrankamrava.blogfa.com

سلام
دیگه نه کامرانم نه کامروا!!!!
۲.۵ ساله که رفتم و الانم جونی واسه برگشتن ندارم.....
موفق باشی پریا جان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد