پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

تولدم

امروز رسما وارد ۲۶ سالگی شدم.یه جورایی فکر کنم دیگه خیلی دارم بزرگ میشم.به عدد سنم که فکر می کنم باورم نمیشه ۲۶ سال گذشته. به هر حال برای خودم یه آرزو می کنم و اونم اینه که آرزوی سلامتی برای خودم و خانوادم و همه اونایی که دوسشون دارم می کنم.الان نگین چه از خود راضی که واسه خودشم آرزوی سلامتی میکنه.آره من واسه خودم آرزوی سلامتی دارم چون می خوام در کنار عزیزانم از زندگیم لذت ببرم. 

به هر حال پریا خانم تولدت مبارک مبارک مبارک

نظرات 6 + ارسال نظر
پریا دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:43 http://PARPAZZ.BLOGFA.COM

سلام پریا جونم. تولدت خیلی خیلی مبارک باشه.
منم برات ارزو ی سلامتی دارم و ارزو میکنم به ارزو هات برسی.بوس بوس

مرسی هم نام عزیز

بهارین سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:40 http://baharin.blogsky.com/

سلام پریای عزیزم
۲۶ سالگیت مبارک
آره دقیقا سلامتی بالاترین نعمت هاست
منم برای خودت و بقیه اعضای خانواده ات ارزوی خوشبختی دارم و سلامتی
امیدوارم همیشه دوستای خوبی برای هم باشیم من و تو...حتی از طریق همین کامپیوتر...

ممنون دوست عزیرم.واقعا بهترین دعا رو کردی

lidhv یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:42

سلام اول اینکه تولدتون رو تبریک میگم تولدتون با صمیمیترین دوست من تو یه روزه امیدوارم 100 سال دیگه هم عمر کنید دوم ممنون که به وبلاگ خودتون سر زدید من و شرمنده کردید

از نظراتتون واقعا مشعف شدم خیلی وقته که دیگه کسی بهم سر نمیزنه یه جورایی تنها شدم

بگو به چه نامی لینکتون کنم

میبینمتون تا بعد بدرود

مهیار یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 http://www.shabederaz.blogsky.com

ببخشید تو پست قبلی یادم رفت اسمم و بنویسم عوضش تولدتون دوباره مبارک

ممنون از نظرتون

جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:37 http://blogger.com/profile/01119488737077628242

تبریک

منصور پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:02 http://aledara.blogfa.com

سلام دوست خوبم امید وارم کارت به تازه دوران رسیدها نه افته
در ضمن دوست آپ من یک ضرب المثل بود به تازه دوران رسیده ها
ممنونم اگه نظری هم لطف کنی راستی در ضمن شما کدام پریا هستی ؟؟
یه شعری هم از خودم در کنم ها دوست خوبم
دردم همیشه رنج من بود .... خوابم چرا مرگ من بود
آن روز تورا در خواب خویش دیدم ... بیدار شدم دیدم آن خواب مرگ من بود
این مرگ چه خوش بود در جان من ... شاید همیشه در خواب من بود و
این رمز بود یا حقیت . شاید شاید ... .. روسیاهم رو سیاهی در عشق من بود .
عشق را از دور دورها حس کردم ... عشق چه مرگی بود در خواب دیدم.
نامم شود در لیست مردها شاید شود ....زخمیم از زخم عشقم بی پروا .
ناله ام ناله عشق است روزها ... درد من تنهای تنهای بینوا .
شاکرم بر لطف آن خدا .... این چینین سر نوشتم شد بی بها .
شهر ما شهر غم شد منصور .... درد من درد رنج شد بر ما .

ممنون هستم هم از سر زدنتون و هم سروده زیباتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد