پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

رمضان

باز امشب حق صدایم کرده است 

 

وارد مهمانسرایم کرده است  

 

با همه نقصی که در من بوده است 

 

باز هم او دعوتم بنموده است  

 

مهمانی شد شروع ای عاشقان  

 

نور حق کرده طلوع ای عاشقان  

 

باز مولا سفره داری می کند 

 

دعوت از عبد فراری می کند 

 

(حلول ماه مبارک رمضان بر همگی مبارک باد.التماس دعا)

نظرات 9 + ارسال نظر
هستی چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 http://paeiztalaei.blogfa.com

باز امشب حق صدایم کرده است


وارد مهمانسرایم کرده است


با همه نقصی که در من بوده است


باز هم او دعوتم بنموده است ......


سلام پریا جون خوبی عزیزم؟.....

مشغله برا همه هست باید برا دوستان هم ی وقتی گذاشت یا نه؟

مرسی ک خبرم کردی منم بهت تبریک میگم ایشالله خدا قبول کنه...

اتماس دعا........

هستی شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 http://paeiztalaei.blogfa.com

سلاممممم پریا جونم خوبی؟ کجایی نیستی؟ دلم برات

تنگیده....

بدوبیا با زیبا ســـلام آپم دیر نکنی.....

حسن سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:55

سلام.راستش من همینطوراتفاقی واردوبلاگت شدم وقسمت خاطراتت روخوندم.بعضی وقت هاکه منم به بادامن روزهامی افتم دلم میگیره ونمیدونم چه جوری ازخاطرات اون موقع بنویسم.الآن هرکدوم ازدوستام رفتم یه طرفی وخیلی هاشون هم ازدواج کردن.اماتوکارخوبی میکنی که اینهارومینویسی و بقیه روهم توی احساست شریک میکنی.یادش بخیر...

بهارین یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 http://baharin.blogsky.com

سلام پریا عزیزم
فکر کنم دیگه باید حلول ماه شوال و بهت تبریک بگم...دو روز دیگه ماه رمضون تمومه
امیدوارم طاعاتت قبول باشه..
عید دو روز آینده ات هم مبارک
موفق باشی گلم

sahar سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:54 http://jujulovelove.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی داری مطلبای قشنگی بود .خوش حال میشم بهم سربزنیییییییییی!

هستی جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:08 http://paeiztalaei.blogfa.com/

سلاممممممممم

کجایی تو نمیگی دلم واست تنگ شده؟

ی چن وقت نبودم واسه این بود ک بهت سر نزدم....

زود بیا ک منتظرتم.........

mahmoud یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:40

salam khobi matnat ali bod khahesh mikonam age matalebe jadid gozashti mano framosh nakon vasam beferest

hassaN جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:01 http://www.hasan27.blogfa.com

////////////////////////////////////////
من امشب تا سحر خوابم نخواهد برد
همه اندیشه ام اندیشه فرداست
وجودم از تمنای تو سرشار است
زمان در بستر شب خواب و بیدار است

شراب شعر چشمان تو

هوا آرام، شب خاموش، راه آسمان‌ها باز
خیالم چون کبوترهای وحشی می‌کند پرواز

رود آنجا که می‌بافند کولی‌های جادو، گیسوی شب را
همان جاها، که شب‌ها در رواق کهکشان‌ها عود می‌سوزند
همان جاها، که اختر‌ها به بام قصر‌ها مشعل می‌افروزند
همان جاها، که رهبانان معبدهای ظلمت نیل می‌سایند
همان جاها که پشت پرده شب، دختر خورشید فردا را می‌آرایند

همین فردای افسون ریز رویایی
همین فردا که راه خواب من بسته است
همین فردا که روی پرده پندار من پیداست
همین فردا که ما را روز دیدار است
همین فردا که ما را روز آغوش و نوازش‌هاست
همین فردا، همین فردا

من امشب تا سحر خوابم نخواهد برد

زمان در بستر شب خواب و بیدار است
سیاهی تار می‌بندد
چراغ ماه، لرزان از نسیم سرد پاییز است
دل بی تاب و بی آرام من از شوق لبریز است
به هر سو چشم من رو می‌کند فرداست

سحر از ماورای ظلمت شب می‌زند لبخند
قناری‌ها سرود صبح می‌خوانند
من آنجا چشم در راه توام، ناگاه
تو را از دور می‌بینم که می‌آیی
تو را از دور می‌بینم که میخندی
تو را از دورمی‌بینم که می‌خندی و می‌آیی
نگاهم باز حیران تو خواهد ماند
سراپا چشم خواهم شد

تو را در بازوان خویش خواهم دید
سرشک اشتیاقم شبنم گلبرگ رخسار تو خواهد شد
تنم را از شراب شعر چشمان تو خواهم سوخت
برایت شعر خواهم خواند
برایم شعر خواهی خواند
تبسم‌های شیرین تورا با بوسه خواهم چید
وگر بختم کند یاری
در آغوش تو
ای افسوس!

سیاهی تار می‌بندد
چراغ ماه لرزان از نسیم سرد پاییز است
هوا آرام شب خاموش راه آسمان‌ها باز
زمان در بستر شب خواب و بیدار است

ح چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:01

خوب بود
به وبلاگ من هم سر بزنید
www.khandedar2.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد