پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

از این تکرار دلگیرم

قدم قدم فاصلت رو ازم بگیر 

 

اشاره کن فقط بهم بگو بمیر 

 

اشاره کن به ثانیه به لحظه اومدنت  

 

به عطرخوب بودنت،بوی تنت بوی تنت  

 

من از تاریکی شب های فردا سوز می ترسم  

 

از این تنهایی تکراریه هر روز می ترسم  

 

من از شب سایه های پشت هر دیوار می ترسم  

 

از این تخریب و فرسایش از این آوار می ترسم 

 

بدون تو نمی میرم فقط با مرگ درگیرم  

 

بدون مرهم دستات یه زخم کهنه و پیرم  

 

نمی تونم،نمی میرم،فقط با مرگ درگیرم 

 

نمی مونم،می دونم از این تکرار دلگیرم 

 

بدون برق چشمات از شب و فانوس می ترسم  

 

از اینکه کم بشی از خوابم از این کابوس می ترسم  

 

نمی تونم،نمی میرم،فقط با مرگ درگیرم   

 

نمی مونم، می دونم از این تکرار دلگیرم

نظرات 5 + ارسال نظر
مهیار پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:12 http://www.shabederaz.blogsky.com

احساساتمون شبیه به همه مایلید تبادل لینک کنید

یادت نره بهم سر بزنی

hatman dooste aziz,mamnon az nazareton

پریا سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:28 http://parpazz.blogfa.com

خیلی از وبلاگتون خوشم اومد مطالب قشنگی گذاشته بودین راستی من هم اسمامو دوست دارم و ارزوی موفقیت براتون دارم

ممنون دوست هم نامم.

هستی دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 http://paeiztalaei.blogfa.com/

سلام پریا جونم خوبی عزیزم؟....
وبت خیلی قشنگه بهت تبریک میگم......
با اجازت چنتا از مطالبتو واسه وب خودم برداشتم......
دوس داشتی ب منم ی سر بزن..............................
اگه با لینک موافق خبرم کن بگو با چه اسمی لینکت کنم........
منم ک شریم بی کسی(هستی).................................

جواب در وبلاگ خودتان

عاشق شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:18

میدونی چطور اومدم تو وبلاگت؟ من یه دختری رو دوست دارم که اسمش هست پریا واسه همین تو گوگل نوشتم پریا وبلاگ تو رو دیدم وبلاگ خیلی قشنگی داری

خیلی خوشحالم که هم نامی با عشقتون باعث شد از وبلاگ من دیدن کنید.امیدوارم همواره با عشقتون زندگی شیرینی داشته باشین

مارال سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:46

سلام اجی جونم خوبی؟؟؟؟؟وبت خیلی عالیه من عاشق این اهنگم خیلی دوست دارم .ممنون بوووووووووس بووووووووس بابای

مرسی از اینکه سر زدی و نظر دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد