پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

قلبم همچنان خواهد داد

 هر شب در رویاهایم تو را می بینم

                      احساست می کنم اینگونه است که تو را می شناسم

 اینگونه باش

 علیرغم پیچ و خم های دور و فاصله ی کهکشانی که بین ماست

                      بیا و خودت را به تماشا بگذار

 اینگونه باش

 نزدیک دور هر کجا که باشی ایمانم را از دست نخواهم داد

       اگرچه شبها بسیار سخت اند ادامه خواهم داد و ادامه خواهم داد

عشق تنها یکبار برای هرکس می آید و برای تمام عمرش می آید

                                        و نخواهد رفت تا ما برویم

 عشق همان بود که با تو ورزیدم حقیقتأ همان یکبار

                          و از آن پس بدان آویختم

                                     و تا همیشه همه ی زندگیم با آن پیش خواهد رفت

 تو اینجایی پس چیزی نیست که از آن بترسم

         و می دانم قلبم همچنان ادامه خواهد داد

 و ما تا ابد عاشق می مانیم

             عاشق جوان و ساده دل

                               و قلب من همچنان خواهد تپید

 و من اینها را در قلبم جاودانه نگه خواهم داشت و

                          قلبم همچنان ادامه خواهد داد...

نظرات 4 + ارسال نظر
m r l دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 17:34 http://hamsohbat.parsiblog.com

سلام
وب زیبایی دارید با مطالبی جالب ...
وب شما جزو معدود وبلاگهایی بود که بعد از دیدن وخواندن مطالبش احساس کردم چیزی فراگرفتم....
موفق باشید.

فرهاد سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 19:41 http://farhademan.blogsky.com

سلام.شما واقعا همان گلبرگ مغرور هستی؟
ولی من اینجوری فکر نمیکنم.
وبت واقعا قشنگه.
بهم سر بزن خوشحال میشم.
من شما رو توی لینکم میزارم اگه ممکنه شما هم منو تو لینک وبت بزار.ممنونم

هپلی سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 20:58 http://happali.blogsky.com

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.

من آپم بدو بیا . . .

کامبیز سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:16 http://kambiz-64.blogsky.com

سلام
حالا دیگه بی خبر آپ می کنی؟
جالب بود
آپ کردی خبر کن.
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد