پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

قسمت چهارم خاطرات

خب الان رسیدیم به کلاس چهارم. فامیل معلم کلاس چهارمم خانوم قاسمی بود که چون معلم خواهرم هم بودن منو میشناختن. اتفاقآ تا چند سال پیش هم روزای معلم می رفتم خونه ی خانوم قاسمی. از شانس بد من خانوم قاسمی پسر نداشت(توی این چیزا مثل اینکه شانس ندارم) خلاصه این خانوم قاسمی به شاگرداش خط تحریری یاد می داد و همیشه توی دیکته ها غلط از خط تحریری می گرفت. بیچاره خیلی سعی کرد خط منو درست کنه اما...نه که خطم بد باشه ها . نه خطم کاملا قابل خوندنه ولی اصلا ادعایی به خوش خط بودنم ندارم.مهم اینه که راحت میشه خوند تازه تمیزم می نویسما. هرکی شک داره بیاد جزوه هامو نشونش بدم.خلاصه همیشه یه عالمه غلط خط تحریری داشتم. آهان از این سن گیج هم شدم و خیلی وقتا یه دفتری ، مدادی ، پوشه ای خلاصه یه چیزی توی خونه جا می ذاشتم. و نکته ی آخر اینکه همچنان با بیدار شدن از خواب درگیر بودم.
نظرات 4 + ارسال نظر
بهروز پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 18:38 http://www.mrhesari.blogsky.com

لطف کنین به عناون سایت لینک بدین مرسی و بای

کامبیز جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 http://kambiz-64.blogsky.com

سلام پریا خانم
دیگه بی خبری آپ می کنید؟!! سر هم که نمی زنید!
عید قربان رو بهتون تبریک میگم.
با یه شعر از فروغ آپ کردم.
منتظرم. بای بای

عید شما هم مبارک.شب یلدای خوبی هم دلشته باشین.

الهه شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 http://mynest.blogsky.com

سلا پریا جونم
خوبی؟
پسراش و لابد قایم کرده که یه وقت شما دخترا ندزدیدش!!!!
دی:
پس خطت باید مثل خط من باشه.منم ادعایی به خوش خط بودن ندارم ویل خیلی خوانا و تقریبا مرتب می نویسم
بازم منتظر قسمت بعدیش هستم
یادت نره خبرم کنی ها؟
شاد باشی همیشه

یعنی این همه سال پسراشو قایم کرده؟؟اااااا چرا به فکر خودم نرسید.

zahra یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:22

بابا به پسرای مردم چی کار دارید؟!!!!!!!!!!!!!
ای بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد