پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

ای خدا دلگیرم ازت

اینم یه شعر دیگه از محسن یگانه که البته پر از نا امیدی هست. من خودم نه هیچ وقت از خدا دلگیر میشم نه انشالاء انقدر نا امید و سیر از دنیا

آی خدا دلگیرم ازت

آی زندگی سیرم ازت

آی زندگی میمیرم و

عمرم و میگیرم ازت

این غصه های لعنتی

از خنده دورم میکنن

این نفسهای بی هدف

زنده به گورم میکنن

چه لحظه های خوبی

ثانیه های آخره

فرشته ی مردن من

منو از اینجا میبره

آی خدا دلگیرم ازت

آی زندگی سیرم ازت

آی زندگی میمیرم و

عمرم و میگیرم ازت

چه اعتراف تلخیه

انگار رسیدم ته خط

وقت خلاصی از همس

آی دنیا بیزارم ازت

نظرات 6 + ارسال نظر
hamid reza یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 16:46 http://www.hamidhand.blogsky.com

سلام خوبی!
من خودم نیز به شخصه زیاد از نا امیدی خوشم نمی یاد . . .
ولی باید اعتراف کنم که این آهنگ و خیلی دوست دارم و تقریباْ هر شب باید گوش کنم . . .
ولی امیدوارم همیشه در زندگی موفق باشی و هرگز گرد نا امیدی رو شما رو نپوش . . .

خیلی خوشحال می شوم اگه به وبلاگ من یه سر بزنی بخونی و نظرت رو بدهی . . . MR۳۰

ممنون که بهم سر زدی.منم این آهنگ رو خیلی دوست دارم و هر روز گوش میدم. انشالا که نا امیدی واسه هیچکس تا این حد نیاد. باز هم سر بزنین

بهنام دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:06 http://white-black.blogsky.com/

چرا ما آدم های امروزی بلد نیستیم وقتی خدا و زندگی و خنده و فرشته ها و همه و همه دارن دور سرمون میچرخن بلد نیستیم بگیم: "ممنون" ؟

جواب بنا به خواسته ی خودت توو وبلاگت

بهارین سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:41 http://baharin.blogsky.com

سلام پریای عزیز
ولی نگفتی اسم این شعر چیه...اگر اسمش و به همون دوستم که بهت گفتم بدم فوری می ره از اینترنت دانلود می کنه...فقط کافیه اسمش و بفهمه!!!مهلت نمی ده!!
منم که آماده خوری می کنم و از اون هر اهنگ جدیدی که دانلود می کنه رو می گیرم...از این بهتر نمی شه...!!!

آخ راست میگی اسم آهنگ و نگفتم... اسم آهنگ (آی خدا دلگیرم ازت) هست.امیدوارم دوست جونت سریعا پیدا کنه و تو هم گوش کنی و خوشت بیاد

ملودی عشق چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:00 http://the-melody-of-love.blogsky.com/

سلام

از این نوشته ات بعد از خط اولش

دیگه نمی تونم بخونم

نمی دونم چه جور آدمی می تونه به خدا بگه ازش طلب داره

چون اون همیشه به ماها

به همه ی ما

خیلی بیش از اونی که باید داده

و می ده

اونقدر که من

حتی روم نمی شه گاهی ازش خواهش کنم

آره ما همیشه نا شکریم. جوابی که به نظر دوست خوب (سلیم) دادم رو بخون

هما پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:50

سلام دوست عزیز نمیدونم چرا هر کی چند تا اهنگ خوب می خونه خودش خراب می کنه ؟؟ایا واقعا هر شب به این اهنگ گوش میکنی ؟ کارهای امروزی که بیشتر شون از نظر شعر ضعیف هستند این کار از نظر اهنگ سازی هم ضغیفه؟ وقتی متن شعر در وبلاگ شما خوندم با این همه تعریف و تمجید به امید یک اهنگ قشنگ بودم ولی بعد از شنیدن انگار یه سطل اب یخ روم ریخته باشن به هر حال در سلیقه هامون باید تجدید نظر کنیم البته از نظر شعری هم متاسفانه شعر زیبایی نیست

سلام. باید بگم که منظور شما رو از تعریف و تمجید نفهمیدم. من تعریف خیلی زیادی هم نکردم ولی بله با ضعفهایی که داره من چند بار گوش میکردم و میکنم.حالا شب یا روز یادم نیست!!! . از نظر آهنگ سازی ضعیف هست اما لحن خوندن خواننده یه کم این ضعف رو پوشونده و منم از این لحن خوندن خوشم اومد .در سلیقه هامون هم میتونیم تجدید نظر کنیم اما سلیقمون رو به دیگران نباید تحمیل کنیم و به سلیقه ی دیگران هم باید احترام بذاریم.امیدوارم بازم سر بزنین و جواب من رو هم بخونین و اگه هم نظری بود با کمال میل آماده ی شنیدنم چون من به سلیقه ی شما احترام گذاشتم!!!!باز هم ممنون از نظرتون.

هما یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 20:34

سلام ایا واقعا من سلیقه خودمو به شما تحمیل کردم؟؟من فقط نظرمو در مورد این شعر و اهنگ گفتم همین!! اگر سهوا نه از روی عمد توهینی به سلیقه شما شد واقعا عذر میخوام . بابت وبلاگتون هم بهتون تبریک میگم وبلاگ زیبا و با محتوایی دارید

سلام.ممنون که سر زدین. من نظر شما رو پذیرفتم به هر حال در مورد هرچیزی میشه اختلاف نظر وجود داشته باشه و من اصلا نگفتم که شما به من توهین کردین و از انتقادتون هم خوشحال شدم و باز هم منتظر هر نظر و پیشنهاد و انتقادی هستم و با کمال میل میپذیرم. خوشحال میشم باز هم سر بزنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد