پریا

نظر بدین خوشحال می شم

پریا

نظر بدین خوشحال می شم

ویژگی های یک مرد

این هم یه مطلب که در جایی خوندم و باز هم وصف حال مرد ها است. باز هم میگم که نظر شخصی من نیست و یه کم هم ظنز گونه هست.آقایون محترم  میتونین زیاد جدیش نگیرین تا بهتون بر نخوره

ویژگی های یک مرد:

1-اگر با موجودی برخورد کردید که در مواقع ناراحتی با سر به دیوار می کوبد و در مواقع خوشحالی با لگد به در و دیوار می کوبد و در مواقع افسردگی خود را از طبقه هفدهم ساختمان به زمین می کوبد و کلاً در هر شرایطی خود را به جایی می کوبد ، بدانید که با یک مرد رو به رو هستید.

 

2-  اگر در جایی مشاهده کردید که یک تلویزیون بزرگ مشغول پخش یک مسابقه فوتبال می باشد، به تمام موجودات زنده ای که اطراف آن تلویزیون جمع شده اند (و منظره ای همچون مگسان گرد شیرینی پدید آورده اند) مرد گفته می شود.

 

3-در صورتی که با موجودی رو به رو شدید که به ماهیت آن پی نبردید کافیست به او بگویید یک نخ را از میان سوزن رد کند و یا یک گل را بدون اینکه پر پر کند در دستش بگیرد و یا به او بگویید یک کار ظریف و لطیف را انجام دهد.اگر موجود مذکور از انجام دادن این کار ناتوان بود پس بدانید که همانا این موجود یک مرد است.

 

4-تمامی مردان دنیا یک آرزوی مشترک دارند: اینکه در یک جای خوش آب و هوا و پر از درخت و سبزه و آبشار های زیبا زندگی کنند و فقط بخورند و بخوابند و در این بین 20الی 30 هوری بهشتی هم در جوارشان باشند!! این آرزویی است که از زمان خلقت بشر به روی زمین در ذهن هر مردی بوده پس می توانید از کسی که هویتش برای شما مجهول است بپرسید بزرگترین آرزوی تو چیه؟ و اگر در جواب با جملات بالا مواجه شدید پس شخص مورد نظر مرد است.

 

5-در این قسمت، آزمایشی که توسط پژوهشگران دانشکده علوم انسانی کمبریج  بین مرد و زن انجام شده است را برایتان بازگو میکنم تا بیشتر به خصوصیات این موجود خشن و نا ظریف پی ببرید!در این پژوهش سوالاتی مشترک از یک مرد و یک زن پرسیده میشود .و جواب های زیر به این سوال ها داده شده:

 

پژوهشگر:برای تعطیلات به کجا سفر میکنید؟

زن: هر جایی که به من و خانواده ام بیشتر خوش بگذرد و بتوانیم لحظات بیشتری را در آرامش و در کنار یکدیگر سپری کنیم.

مرد:هر جا که حال کنم!

 

پژوهشگر:اگر یک  روز کسی را به قتل برسانی چه کار میکنی؟

زن:فکرش را هم نمی توانم بکنم.واقعاً نمی توانم حتی به یک مورچه آزار برسانم چه برسد به اینکه یک انسان را به قتل برسانم.ولی اگر روزی همچین اتفاقی افتاد سریعاً خودم را به پلیس معرفی می کنم زیرا دچار عذاب وجدان می شوم.

مرد:خودمو تو یه سوراخ ، سنبه ای قایم می کنم تا سر و صداها بخوابه بعد میام بیرون و عشق و صفا و حال و حول!

 

پژوهشگر:لطفاً با کلمه مادر یک جمله بسازید.

زن: مادرم ، ای همه عشق و زندگی من ، جان و روان من فدای تو باد.

مرد: ننه شام چیه؟!؟! یه شام توپ بده حالشو ببریم.

 

پژوهشگر: بهترین روز هفته برای شما چه روزی است؟

زن:جمعه ها به خاطر اینکه می توانم در کنار خانواده ام به سر ببرم.

مرد:جمعه ها چون فشم و جاده چالوس و عشق و صفا و سرندیپیتی!

 

پژوهشگر:از اینکه به سوالات ما پاسخ دادید از شما تشکر میکنم.

زن:خواهش میکنم.امیدوارم جواب هام به دردتون خورده باشه.

مرد:چاکریم داش!حال داد!

 

نظرات 10 + ارسال نظر
بهارین شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 22:36 http://baharin.blogsky.com

سلام
واقعا زیبا بود...این مردا همه اشون مثل هم هستن...فقط به فکر خودشونن...انگار که زندگی کردن و تو خوشی می بینن.!!!
ممنون برای این پست جالب.

مرسی از نظرت دوست خوبم.امان از دست این موجود خودخواه یعنی مرد

سارا دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 http://www.sara-yamharir.blogfa.com

سلام عزیزم
از لطفت ممنون
به نوشته های زیبای تو نمیرسه
بازم بهم سز بزن

مرسی سارا جون. تو لطف داری عزیزم

علیرضا دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:54 http://www.dieselboy.blogsky.com

اگر ما مردا بدیم پس چرا ولمون نمیکنین؟پس چرا همش نگرانین تا ترشیده نشین؟پس با بهانه گرفتن به هیچ جا نمیرسین

خاک بر سر اون زنی که نگران ترشیده بشه و منتظر یه مرد بیاد بگیرتش. دنیا داره روو ما زن ها می چرخه اگه هم زن نبود کل مردا بیچاره بودن

بهارین یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:28 http://baharin.blogsky.com

سلام پریا جونم
من آپم
خوشحال می شم بیایی.

پگاه شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 18:12 http://www.kh-pegah.blogfa.com

سلام من پگاهم وب خوبی داری دست نوشته هاتم عالیه بهم سر بزن من تازه وب خاطره نویسی ساختم امیدوارم دوستای خوبی واسه هم بشیم منتظرت هستهم بیاااااااااا

سارا چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:27 http://www.sara-zamharir.blogfa.com

سلام عزیزم
یه سری به من بزن

احمد - رایت الحب سکارا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 22:55 http://www.opm2.blogsky.com

سلام دوست گلم
خوبی
درسته نمیتونم بیام دیدنت ولی واست نظر میفرستم ههههههه
خدا ایشالله شفاتون بده و یه پست فشن توی وبلاگت قرار بدی منو هم با خبر کن
راستی عید سعید فطر رو به شما هم تبریک میگم

مرسی دوست عزیز

سعید یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 17:45 http://www.ofogheakhar.blogfa.com

سلام پریا
۳-۴ سال پیش منم عمل کردم
خیلی زود خوب میشه
قسمت آقایون رو گفتی آقایون محترم جدی نگیرن برا همین من جدی نگرفتم
دیگه برم
انشالله زود خوب بشی

حالا جدی هم میگرفتین بد نبودا

ملیحه پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:34

به نظر من مطالبی گفته شده عین واقعیته بسیار عالی

amrymilad سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 18:43 http://amrymilad.blogfa.com

سلام
وب خوبی داری دست نوشته هاتم عالیه بهم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد